Správa nemovitosti

Potřebujete zajistit správu nemovitostí? Tyto služby nabízíme nejen pro majitele činžovních domů a společenství vlastníků jednotek (SVJ).

Zajišťujeme rovněž správu jednotlivých bytových a nebytových jednotek vč. zajištění nájemníka.

Technická správa nemovitosti

  • Zajištění všech povinných revizních a odborných prohlídek
  • Zajištění dodávek medií a služeb
  • Zajištění havarijní služby
  • Zajištění odborné údržby a oprav objektu
  • Zajištění a kontrola úklidu v domě
  • Zajištění ostrahy
  • Zajištění mimořádných prací
  • Havarijní pohotovost, úklid sněhu, vytopení objektu, zámečník atd.
  • Zajištění zpracování pasportů prostor domu
  • Zajištění projekční činnosti při rekonstrukci, přestavbě a úpravách jednotek i společných prostor domu

Výše uvedené služby pouze zprostředkováváme a koordinujeme.

  • Drobná údržba a opravy objektu i pozemku (přefakturace ceny za materiál)
  • Vedení a archivace technické dokumentace nemovitosti
  • Likvidace pojistných událostí
  • Evidence klíčů
  • Vypracování domovního řádu
  • Vedení a údržba domovní a webové nástěnky
  • Kontrola nemovitosti 1x týdně, v případě nutnosti častěji
  • Komunikace s vlastníky i nájemníky
  • Komunikace s institucemi i dodavatelskými firmami, řízení e-komunikace s dodavateli

Ekonomicko - administrativní správa nemovitosti

  • Úhrada faktur přijatých, úhrada odměn
  • Kontrola bankovního účtu a pokladny nemovitosti
  • Nastavení SIPO a trvalých příkazů
  • Optimalizace nákladů, včetně zajištění výhodných cen energií a pojištění nemovitosti
  • Zpracování a aktualizace předpisů plateb
  • Tvorba domovních listů
  • Návrhy úprav předpisů plateb
  • Kontrola plateb
  • Upomínání neplatičů, popřípadě návrh dalších opatření
  • Kontrola vedení účetnictví
  • Kontrola správnosti faktur přijatých
  • Roční rozúčtování a vyúčtování poskytnutých služeb, pro jednotlivé členy dle zákona 67/2013 Sb., nebo dle schválené metodiky vlastníků
  • Příprava podkladů pro výplatu přeplatků z vyúčtování poskytovaných služeb
  • Zveřejnění ročního hospodářského výsledku nemovitosti
  • Evidence vlastnických nebo družstevních podílů
  • Členská evidence
  • Evidence vlastníků, nájemníků, podnájemníků, popř. domácích zvířat
  • Svolávání a účasti na členských schůzích
  • Zveřejnění zápisů z ČS
  • Reporting o naší činnosti
  • Vedení a archivace dokumentace nemovitosti
  • Komunikace s vlastníky i nájemníky
  • Komunikace s institucemi
  • Zřízení e-komunikace s dodavateli

Vedení účetnictví

  • Vedení podvojného účetnictví v souladu se zákonem 563/1991 Sb. v platném znění
  • Zpracování účetní závěrky a přílohy, včetně zveřejnění do sbírky listin
  • Kontrola faktur přijatých
  • Úhrada faktur přijatých
  • Záznamy a evidence interních dokladů
  • Předkládání informací z účetnictví na vyžádání dle potřeb vlastníků nemovitosti
  • Archivace dokumentů po dobu stanovenou zákonem
  • Zpracování přiznání k dani z příjmu právnických nebo fyzických osob
  • Zpracování daně z nemovitosti
  • Jednání s finančním úřadem a souvisejícími orgány veřejné správy

Zaujaly Vás naše služby? Napište nám!

*
*
*
*
fullname: lname: email: phone: